Liv Haug har sendt oss en ny misjonshilsen fra arbeidet i Peru. Bildet over er fra opplæringskurset for kvinner, som fortsetter i både La Merced og San Ramon.
Etter omtrent to år med pastorer i midlertidige stillinger er det nå landet en langsiktig løsning.
Misjonær Liv Haug har sendt oss et nyhetsbrev med oppdateringer fra arbeidet i Peru.
Emilie Daland (22) og teamet hun har med seg på outreach har sendt oss en update fra Mexico.
Liv Haug er for tiden hjemme i Norge igjen etter et halvår som misjonær i Peru. Hun har sendt oss et nyhetsbrev for april med mye informasjon om arbeidet.
Det går mot slutten av José Dorich og Tor Inge Andersen sin tur til Spania i denne omgang. Les utfyllende rapport etter menighets- og fengselsarbeid nå i mars.
Liv Haug som er vår mangeårige misjonær i Peru er for kort tid siden kommet tilbake til Norge etter nok en lang periode i Peru sin sentral-jungel. Her kan du lese hennes siste nyhetsbrev.
Nå er det straks avreise til Mexico for Emilie Daland (22) og teamet hun tar med seg på outreach...