Liv Haug er for tiden hjemme i Norge igjen etter et halvår som misjonær i Peru. Hun har sendt oss et nyhetsbrev for april med mye informasjon om arbeidet.
Mandag 7. september starter vi opp Alphakurs i Filadelfia.
Nå ser vi frem til sommer og da er det klart for årets barne- og juniorleir!
Det går mot slutten av José Dorich og Tor Inge Andersen sin tur til Spania i denne omgang. Les utfyllende rapport etter menighets- og fengselsarbeid nå i mars.
Liv Haug som er vår mangeårige misjonær i Peru er for kort tid siden kommet tilbake til Norge etter nok en lang periode i Peru sin sentral-jungel. Her kan du lese hennes siste nyhetsbrev.
Nå er det straks avreise til Mexico for Emilie Daland (22) og teamet hun tar med seg på outreach...
Misjonær Liv Haug har sendt oss et nyhetsbrev med oppdateringer fra arbeidet i Peru.
Emilie Daland (22) og teamet hun har med seg på outreach har sendt oss en update fra Mexico.